2010. november 8., hétfő

a zene az kell....

Ülök itthon és zenét hallgatok... Zenét. Becsukom szemem ugy irom ezt a bejegyzést a zene átjárja a testem a lelkem és rájövök, hogy mi mindent jelent nekem a zene. El se tudom mondani mi minden számomra a zene. Élet, halál, boldogság, szomoruság, fájdalom, emlékek. Mindegyikhez köt valami,de ha mégsem akkor is tudom, valamit fog jelenti számomra. Valaki azért szeret számokat, mert jol hangzanak, valaki azért mert sokat mondanak, vagy épp semmit. Én nem azt nézem, hogy mit mondanak, hogy mit akarnak jelenteni, hogy hogy hangzanak. Nem. Én azt, hogy mi köt hozzá. Ha egy szép emlék, akkor millioszor végighallgatom akár ezerszer is egymás után, ugy hogy nem unom meg. Ha rossz emlékek füznek hozzá, akkor hallani sem akarom öket többet. A zene az a dolog a földön ami a legsokszínübb.
Minden megtalálható benne. Érzelem, élettapasztalat, álmok, valoság. A zene az amibe az ember azt képzel amit akar. Az álmok születhetnek alvás közben de az én álmaim a zene hallgatása közbe születnek.
Hallgatom Adam Lambert-Mad word cimü számát és nem tudom abbahagyni... MInt a drog átjárja testem és ugy érzem még ezerszer meg kell hallgatnom. Maga köré csavart, el vette az eszem nem enged el. Érzem minden porcikámban a zene erejét ahogy behatol a lelkem mélyébe, az agyamba, ami nem tud már gondolkodni, mert már csak a dallamra figyel. Fura egy dolog ez de mindenkiböl mást hoz ki egy egy dal. A zene meg mutatja nekünk, hogy ha eltévedünk, hol van a kivezetö ut a sötétségböl, ha nem tudjuk mit tegyünk segit rajtunk, ha fáj valami a szivünkbe enyhitheti, a szenvedélyt életre keltheti, elmondhat olyat amit mi már nem merünk elmondani, átsegit bajunkon, megnyugtat vagy épp feltüzel.
Vannak emlékek amiket felszinre hoznak dalok, és néha fáj az a dal, de emlékeztet az életem apro dolgaira, amik valaha fontosak voltak számomra. Szeretek gondolni dalokra amikre nagyokat buliztam és jokat táncoltam. Vannak dalok amikröl emberek jutnak eszembe.. ez ennek a barátomnak az pedig annak a barátomnak egy kedvenc száma. És bár én lehet nem szeretem, de jo hallani öket, mert rájuk emlékeztetnek. Vannak egyszerüen olyan számok, amiket énekelni szeretek, szeretem hallani azt ahogy épp éneklem a gép elött ülve.
De a lényeg, hogy a zenének gyogyito hatása van... mind a lélekre, mind a testre. Ha valaki egyszer meghallotta a zene hangját és a lelkébe tudja fogadni azt, az megérti a zene szépségét és soha többet nem tudja elengedni. Akárhogy is akarja majd, a zene örök és halhatatlan. Rossz zene nincs, csak épp még nem füz hozzá semmi emlék. A zene a fény az életben és sosem szabad engedni kialudni.
http://www.youtube.com/watch?v=ZxGd0g-wpXA">

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése