2012. február 26., vasárnap

Csak egy bejegyzés

Nagyon rég írtam már hát gondoltam itt az ideje. Hogy miről is irjak...hát igazából nem tudom még talán most kivételsen rögtönzök és ami eszembe jut, és most történt velem azt leírom.
Talán azzal kezdeném ami a legnagyobb hatást gyakorolta rám az elmult napokban. Aki látta már a Titok cimü filmet az tudja majd miről beszélek, aki nem annak ajánlom figyelmébe. Nos ez a film ugyebár arrol szól, hogy ha valamit nagyon akarunk és magunkhoz vonzzuk az akaratunkkal akkor az meg fog történni. Sokáig azt gondoltam, hogy ez baromság, míg rájöttem arra, hogy sokmindenki hülyeségnek gondolja, mert nem rögtön müködik. Nekem kb. két évembe tellett a dolog, de amit akartam megkaptam mert mindig az volt bennem, hogy igen ez meg fog történni. Csak magunkhoz kell vonzani a dolgokat és akkor megtörténnek. Én ebben hiszek. Viszont mindenhez idő kell. A jó dolgokhoz pedig sok idő. És ha nem bírjuk kivárni őket, akkor nem is érdemeljük meg. 'türelem, rózsát terem'... és ez igaz is. Egyszóval a Titok márpedig létezik csak türelmesen meg kell várnunk.
Ezen kívül elkezdtem dolgozni, ami jó dolog, mert nem ülök itthon egyedül. Mindenki aranyos és kedves velem és persze én vagyok az új, akit mindenki ismer mostmár. Szeretek itt dolgozni mert mindig emberek között vagyok, ami nekem fontos, mert nem szeretek egyedül lenni. Szóval most emiatt is jó kedvem van.
Persze mindig megvannak a jó dolgok mellett a rossz dolgok is. Ami nem feltétlen rossz dolog csak nem esik jól az embernek. De ezt inkább nem részletezném.
Boldog vagyok azt hiszem. Mégpedig amitt, hogy a legjobb barátom boldog. Örömmel tölt el, ha nem azt látom hogy rossz kedve van és szomorkodik, hanem mosolyog és azt hallom tőle 'most így boldog vagyok'. Mindennél fontosabb, hogy azok akik közel állnak hozzám boldogok legyenek, de sajnos ezt mostanság nem tudtam elmondani, ami nem volt jó érzés. de úgy gondolom ez most egyenlőre elmult, ami engem is örömmel tölt el.
Így összevetve most nincs is olyan rossz időszakom ezért nincs is nagyon miről irnom. Mert ha az ember boldog akkor nem papírra (illetve blogba) veti, hanem mosolyog, nevet és vidám. Ezért nem irtam mostanság.


"Az a legfontosabb, hogy élvezd az életet, hogy boldog légy - ez minden, ami számít."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése