2012. február 6., hétfő

Éreztél már o lyat, hogy zuhansz a mélybe? Hogy csak repülsz lefelé a nagy feketeségbe, bár azt se tudod mikor érsz földet? Néha ezt érzem....hogy elkezdek zuhanni és nem tudom hol állok meg, mikor érek földet. Sokszor érzem ezt. Valamikor a csúcson vagyok és elkezdek zuhanni olyan dolgok miatt, amik fájnak. Egy pillanat alatt azt érzem minden körülettem elfeketül és csak én vagyok és a sötétség, ami nem halványul, nem oszlik köddé. Sűrű. Sötét. Félelmetes. És nem oszlik el....
Alig álmodok...ha álmaim vannak csak keszekusza hülyeségek, amik semmiről sem szólnak. Álmok melyek semmit sem jelentenek. Megrémít. Minden megrémít mostanság. Emberek, új dolgok...és legfőképp érzések. Néhány dolgot nem tudok hova tenni, kételkedek és félek hogy valami nem úgy jó ahogy van.
Nem vagyok jól. Megint nem látja senki ,mert ezt akarom, de egyszerüen belül ölöm magam. És nem tudom miért...nincs meg az oka. Nincs semmi olyan dolog, ami miatt most ennyire szarul kellene éreznem magam...és mégis...
Basszus azt se tudom mit írjak...nem vagyok jól..elegem van és .....mindegy is.

2 megjegyzés:

  1. A filmből, amit talán máig nem értesz meg /Álomháború/:

    ,,Mindenkinek van egy angyala. Egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk épp milyen alakot ölt. Egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét. De ne hagyd, hogy becsapjon a látszat. Erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem, hogy a színpad széléről a füledbe súgja: Hatalmad van az általad teremtett világok felett. És mi ennek ellenére sem hiszünk az angyalban. Meggyőzzük magunkat, hogy nem létezik. Ám, ha mégis megjelenik... a legváratlanabb helyen, a legváratlanabb időben. Bármilyen alakban szólhat hozzánk. Ha kell túl üvölti a démonokat is,
    felráz minket, új küzdelemre sarkall.,,


    ,,Ki segít, hogy életünkkel tisztelegjünk a szeretet előtt? Ki küld ránk szörnyeket, azt énekelve, hogy sose halunk meg? Ki tanít meg rá, mi a valódi és mi a nevetséges hazugság? Ki dönti el, mért élünk és mért halunk meg? Ki láncol le minket? És ki őrzi szabadságunk kulcsát? Mi magunk.,,

    VálaszTörlés
  2. hát igen ez igy van ..az is ami az idézetekben van és az is h nem értem a filmet XD

    VálaszTörlés