2012. április 15., vasárnap

Tükör

Nézz bele a tükörbe és ott látod meg igazán azt, ami lenni akarsz és nem azt aki vagy...


Nos eljutottam egy pontra az életemben, amikor elgondolkodtam dolgokon és döntésre jutottam. Ezt a pontot egy törés okozta bennem, ami örökre meg fog maradni, addig amíg élek. Megváltozok. Nem leszek az aki voltam, akit eddig ismertetek az többé nincs. A változást azok fogják csak észrevenni akik nem állnak annyira közel hozzám. Mert akik igazán közel állnak hozzám, azokkal ugyanaz az ember leszek mint aki régen voltam. 

Hogy mi a lényeg?
Az, hogy ezentúl tükör leszek mindenkinek! 

Ez egyszerüen annyit jelent, hogy mindenkivel olyan leszek amilyen Ő maga. Saját magát fogja látni bennem, azt fogom csinálni amit Ő. Ha nem írsz vissza msn-en? Én sem fogok. Ha nem válaszolsz? Hát tőlem se várd. Ha nem számíthatok rád, ha baj van? Engem sem "vehetsz igénybe".
Rájöttem arra, hogy bár "elvileg" rengeteg barátom van, mégis (egy kettőt kivéve) senkire sem számíthatok. Egy emberre sem....
Volt egy pont az életemben, amikor igazán és tényleg nagyon szükségem lett volna valakire, aki egyszerüen átölel és azt mondja "Ne félj, minden rendbejön!" ....De nem volt ott senki...egy ember sem. Nem azt akartam, hogy elmondhassak mindent, nem azt h megvigasztaljon..Csak egyszerüen azt, hogy megöleljen és legyen mellettem amíg megengedek magamnak pár könnycseppet. De nem volt senki sem...
Ez volt az a nap amikor rájöttem, igenis csak magamra számíthatok és senki másra. Hogy magamon kívül egyetlen ember sem lesz aki megvigasztal majd ha valami bajom van.
Már nem számít igazán a dolog, beletörödtem. De mostantól tükör leszek minden embernek. Ha ő jó hozzám én is az leszek, de ha le se szar, hát én se keresem.

Más leszek....más lettem
Ha valaki igy nem fogad el, hát kinyalhatja a s......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése