2011. március 14., hétfő

MI ez????

Tudjátok már ti is hogy mindenem az éneklés. Hogy anélkül nem tudok létezni. Csakhogy van egy kis gond most.

Ugyanis a nap akármelyik percébe énekelnék. Akármikor. Ha éjszaka felkeltenek akkor is, ha reggel álmos szemmel és megszolalni sincs kedvem hangulattal akkor is, a nap bármely pillanatában. Két napja ez megváltozott. Egyszerüen nincs kedvem énekelni. És nemhogy énekelni, de még a zenét se kapcsolom be csak nagyon ritkán. Valami baj van. Valami nagyon nagy baj lehet, ha ÉN aki zene nélkül egy napot nem bir ki, most kedve nincs hozzá. Meg vagyok riadva. Hihetetlenül félek, hogy valami van, amit még magam se tudok. Sose volt még velem ilyen.
Lefeküdtem az ágyba, bekapcsoltam a zenét és ugy döntöttem, hogy márpedig ha van kedvem ha nincs énekelni fogok. És egyszerüen azon veszem magam észre, hogy éneklek éneklek és egyszer csak abbahagyom és fekszek az ágyba és semmire se gondolok. Csak fekszek, mint aki hallott, de szíve még dobog.
Semmihez sincs kedvem. Nem csak énekléshez és zenéhez. Legszivesebben egész nap az ágyba feküdnék és néznék ki a fejemből mint egy hulla. Persze ezt nem tehetem meg.
És egy a baj. Halvány lila gőzöm nincs miért van ez igy. Miért ez az érzés, vagyis nem is érzés, hanem ez a semmi állapot ami most van nálam. De nagyon remélem gyorsan eltűnik mert ez igy nem állapot. Szeretnék megint ugy kelni és feküdni, hogy el akarok énekelni valamit, hogy hallani, érezni akarom a zenét. Hiányzik ez az érzés. Nagyonis.
Addig amig nem leszek ujra "normális", addig probálom magam ráerőltetni az éneklésre és a zenére, bár olyan mintha nem is hallanám, hogy megy valami. Az agyam szinte kizárja, hogy valami hanghatás is van körülöttem.

Remélem hamarosan elmúlik.....

5 megjegyzés:

  1. Semmiképpen ne erőltesd, mert még a végén megutálod... és ezt komolyan mondom... ha most úgy vagy, hogy nincs kedved...az vagy amiatt van, amiben tanácsot kértél tegnap... vagy csak egyszerűen most ilyen időszakod van... nekem sem abból áll a nap, hogy reggeltől estig táncolok, és igen nekem is voltak/vannak/lesznek napjaim mikor nincs kedvem táncolni, ez fakadhat abból, hogy megfáztam és alig birok járni nemhogy táncolni, vagy csak abból, h depi.. szal ne erőltesd... énekelni fogsz, csak kis pihenő kell :)

    VálaszTörlés
  2. csak furcsa... mert velem ilyen sosincs... és ez uj... ami ráadásul nem tetszik...:)

    VálaszTörlés
  3. Hidd el előbb megoldódik, mint ,ahogy azt várnád,csak ne eröltessd és kényszeritsd magad ár. Most százfele áll az agyad talán csak pihenés kell a lelkednek. Én ettől nem tartok, megoldódnak azok amiknek meg kell oldódniuk és újra úgy fogsz viritani és dalolni mint egy dalospacsirta :) erre a nyakamat teszem.

    ui. am majd küldök egy levélkét amit ma hajnalban irtam.. meg fog lepni

    VálaszTörlés
  4. okééééés várom nagyon :D és köszike a biztatást...:)

    VálaszTörlés
  5. És lám, máris sokkal jobb :))

    VálaszTörlés