2011. március 9., szerda

Gábriel Archangel-nek :)

Nos számomra a zene, az éneklés ilyen formába önthető szavakba...Vagyis valami hasonlo, mert amit akkor érzek, amikor éneklek azt nem lehet leirni, ez a vers csak egy töredéke annak....
Hogy mit érzek mikor éneklek?
Azt hogy az égen a nap miattam kerek,
Hogy a hold csak nekem ragyog,
hogy értem fényesek a csillagok.

A szívemben szikra pattan,
Lelkemben ezer ütem dobban.
Véremben dörömböl a zene,
Ki akar törni, nincs mit tenni ellene.

Hagyom hát had tomboljon,
Ezt az érzést soha vissza nem fogom,
éget a dallam akár a tűz,
A zene az, ami minden rosszat elűz.

Ha boldog vagyok azért éneklek
Mert hangot adok szeretetemnek.
Ha rossz a kedvem sírva dalolok,
Igy elengedek minden bánatot.

A zene beragyogja lelkem egészét,
Ha nem lenne, a világ darabokra hullna szét.
Tényleg nem tudom mi lenne velem,
Ha dalba nem foglalhatnám minden érzésem.

Így a zene az én vallásom
Az éneklés az egész világom.
Nincs más hát csak hogy megköszönjem,
Köszönöm ezt az áldást Istenem....

Remélem értitek már mit érzek akkor ha végre szabadjára éneklek.... De ha nem, hát énekeljetek egyszer ugy, hogy mindent elfelejtetek és csak a zenére figyeltek. Majd meglátjátok a zene gyógyír mindenre...

"A zene magasabrendű minden tudománynál és filozófiánál"
Ludwig von Beethoven

8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű s ez mindent magába foglal :)

    VálaszTörlés
  2. Abszolút egyet értek veled! És nagyon szép a vers!!! :) Köszönöm, hogy megosztottad, számodra mi az éneklés!:) Tényleg csak egyet tudok veled érteni, mert akármennyire sötét lehet az élet, de ha énekelsz az is színes, gyönyörű szép világgá változik... Minden egyes fellépésem előtt izgatottan vártam, hogy végre énekelhessek, hogy megoszthassam a többiekkel azt, amit te is megfogalmaztál, hogy a ZENE GYÓGYÍR MINDENRE!!! Ez tényleg így van! Ebből is látszik, hogy te az éneklésre születtél, mert egy átlag ember nem tudja így látni a dolgokat! :)
    Ám remélem tudod, hogy ha talizunk, vagyis jöttök Pestre, akkor tuti program a karaoke és a duettezés! :) Nagyon kíváncsi vagyok a hangodra! Főleg ezek után! Nem elég, hogy élvezed, szereted, de még kibaszott jó hangod is van...hát akkor asszem...beléd fogok szeretni :D

    VálaszTörlés
  3. :D köszönöm mindkettőtöknek :) igen fellépés előtt meg aztán végképp adrenalinbomba az tuti :) és hidd el karaokezni fogok minden nap :D és akkor készülhetsz mert belém fogsz szeretni XD na jo nem de majd meglátjuk mennyire tetszik a hangom :)

    VálaszTörlés
  4. Nem TUSS - KUSS ... Pumi pontosan ilyet vártam tőled... a vers az te vagy... elejétől a végéig. Kirázott a hideg, mikor olvastam, bár sajnos Orgazmusom nem lett...meghagyom livinek... DE teljesen te :) Karaoke alap lesz Gábor. a nászt meg még nekem is jóvá kell hagyni :D

    VálaszTörlés
  5. ooooooh :D köszönöm szépen Lóri :) reméltem h tetszik mert elég döcögösen indult.... kb ötvenszer kezdtem el az elejéét de utána belejöttem :P és nem lett orgazmusod??? ooooooooh :( a picsába... na nem baj... meg mit hagysz te jová? : D

    VálaszTörlés
  6. Az esküvőt te fogyi... a lényeg meg, hogy sikerült :) nem a cél a fontos, hanem az ahhoz vezető út :P

    VálaszTörlés
  7. az ahhoz vezető út..... hát én már lassan idegösszeomlást kaptam h nem jo sehogyse ez a vers :D szoval jah jo volt az oda vezető ut XD határozottan :D és neked nem kell jováhagyni az esküvöt :D föleg h sose megyek férjhez :D

    VálaszTörlés