2010. október 6., szerda

2010. október 06.

Hát ma nincs igazából semmi érdekes ami ma történt, de azért írok hogy nyoma legyen a mai napomnak. :) Voltam suliba ma, viszont a mai napom már nem volt olyan vészes mint a tegnapi meg azelötti. A suli uncsi volt és ma egész elviselhetö voltam szerintem. Bár volt egy nagy vita az osztályba a tabló képek miatt. De én nem szoltam bele, nem is érdekel... Cirkuszoljanak rajta ha akarnak engem nem izgat. Az benne a poén, hogy ugy cirkuszolnak, hogy még csak nem is tudjuk, hogy hogy fog kinézni a tablónk... Kész vicc az egész, egy nagy hercehurca, aminek semmi értelme sincs.De hát ők tudják, ha nekik ez jó akkor egészségükre. Szoval suliba ez volt egyedül, más nem nagyon történt. Suli után probára kellett mennem. Jó volt a proba nekem nagyon tetszett a tánc amit tanultunk. Bár nekem jol megy, mivel táncos vagyok, ezt a többiekről nem nagyon lehet elmondani... Igy elég érdekes lesz nekik megtanulni. De remélem sikerül nekik is elsajátitani.Dehát ez van.. majd lesz valahogy.
Már jól érzem magam lecsengett bennem a kavarodás ami volt.. azt hiszem. :) Bár nálam is vannak a hangulatingadozások, és ki tudja mikor fog előjönni megint a dilim. De íme.. ez vagyok én :) Baromságokon agyalok és kombinálok minden baromságot. De szerencsére ilyen idiotán is szeretnek az emberek.. persze csak akik fontosak.. mások nem is érdekelnek. :)
Holnap ifos nap lesz és mi csináltunk a kicsiknek feladatot. Szoval holnap nekem meg még három osztálytársamnak nem lesz suli :D yeeeees :D Viszont az a szivás az egészben, hogy a suliban a többieknek is össz-vissz két orájuk lesz megtartva.. na ez a szopacs..-.- De mindegy...jo lesz az :D
Na mára ennyi, majd holnap irok, ha valami érdekes lesz velem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése