2010. október 23., szombat

Ha valakit szeretünk el kell engedni....

Azt szokták mondani, hogy akit szeretünk azt el kell engedni... Hát én van akit nagyon szeretek, mégpedig a fogadott bátyámat, aki most elindul a nagyvilágba, hogy megvalósítsa az álmát. Nagyon örülök neki, hogy van ennyi ereje elindulni és én mindig mindenben támogatni fogom még akkor is ha ez nekem nagyon rossz érzés. De tudom, hogy neki ezt kell tennie, mert én se tennék máshogy. Az az álma, hogy táncos legyen. És amit ő is nagyon jol tud, hogy vannak nála százszor jobbak, de a munka mindig meghozza gyümölcsét és ha egyszer egy másik kisfiu is táncos akar lenni és azt mondják, hogy "van nálad százszor jobb" akkor már az én bátyámra fognak gondolni. Mert ő már százszor jobb lesz. Tudom, hogy nem fogja feladni, ha elsőre nem is sikerül neki. Mert a jó dolgokhoz idő és nagyon sok belefektetett munka kell. Tudom, hogy egyszer eljön az Ő ideje és akkor minden álma valóra válik és ő lesz a legboldogabb a világon. Nem remélem... Tudom. Mert igenis a jó emberek megkapják amit kívánnak.. főleg ha ezt 22:22, vagy 00:00-kor teszik :D Ugyhogy ez igy is lesz. És kicsit fájó elengedni, de el kell engednem nekem is és a többi barátjának is mert egyszer ők is ezt fogják tenni. És nekik is nehéz lesz megtenni az első lépést, de ha arra gondolnak, hogy előtte már megtette egy barát, akkor sokkal könnyebb lesz nekik is. És nem arra akarok gondolni, hogy most milyen távol lesz tölem - és attol függetlenül mégis közel - hanem arra, hogy azért ment hogy megvalosuljon az álma. Egyszer talán én is elindulok ezen az úton, de amíg nem addig őt biztatom, hogy soha de soha ne adja fel az álmait, akármilyen akadályba is ütközik. Mert én tudom, hogy mindenre képes, ha nagyon akarja, csak sosem szabad feladnia.
Szoval ezuton is nagyon nagyon sok sikert kívánok neki a céljai megvalósitásához. Remélem minden össze jön neki az életben amit eltervezett. Kéz és lábtörést a nagybetűs ÉLET-hez Lóri.

"Ha az embernek világos célja van, még a legmostohább úton is haladni fog. Ha az embernek nincs célja, még a legsimább úton sem jut el sehova."
Thomas Carlyle

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése